Samen met CDA, Essentie en VVD presenteren wij op dinsdag 2 juni het bestuursakkoord “Trots!”.
Tijdens een openbare bijeenkomst in de raadszaal van het gemeentehuis willen we inwoners, ondernemers, maatschappelijke organisaties en andere geïnteresseerden bijpraten over de plannen en ambities voor de komende jaren. De presentatie start om 20.00 uur.
De afgelopen weken hebben we intensief samen gewerkt aan het bestuursakkoord. Daarbij werd ook input opgehaald bij de overige fracties in de gemeenteraad. Tijdens de bijeenkomst lichten we de belangrijkste keuzes en speerpunten uit het akkoord toe. Daarnaast wordt het bestuursakkoord officieel aangeboden aan de burgemeester en de gemeenteraad.
Wij hopen jullie aanstaande dinsdag te zien in het gemeentehuis.



